tirsdag 1. desember 2015

Adventsstaken min


I år ble det glansbilde engler på adventsstaken. 
Jeg hadde igjen noen lys fra julemarkedet og tenkte 
at disse kunne jeg sette sammen, ble faktisk ganske fornøyd selv om ingenting var planlagt :)
Her råder litt kaos tilstander enda i heimen . Nå er det heldigvis bare rørlegger igjen og på fredag kan vi begynne så smått å sette på varmekablene på badet og gangen. 
Det er skikkelig kaldt og guffent nede, fliser uten varme er kaaaaaaldt, brrrrr 
Vi har liten male jobb på umalt panel som er kommet opp i gangen også.
Men det blir knall bra når alt blir ferdig, er kjempefornøyd :)


Nå tenner vi det første lys

Alene må det stå 

Vi venter på det lille barn 

Som i en krybbe lå 



Adventsstaken har fått plass på et gammelt vaske-skap med marmorplate som jeg kjøpte på finn,no for noen uker siden :)
Den står i enden av to-seteren på stua.


❄ Nydeligste jule bilder 


Det gamle vaske-skapet er tre-hvitt og 
er i kjempegod stand


Skapet jeg fant på gjenbruk til badet er også på plass, mangler et malingstrøk. Rørlegger skal sage hull på platen og felle ned vask. Vasken får vi idag faktisk, har bestilt den på nettet pga,størrelsen. 
Skapet er ikke så dypt så jeg måtte lete litt før jeg fant rette størrelsen :)
Beina på det ble også vekk av pga.høyden. Det er lagt silikon rund hele skapet.



Dette speilet skal henges opp, dette hadde jeg på gangen tidligere.
Synes det passer perfekt på badet :)
Måtte prøve litt stæsj, hihi
Døren du ser i speilet er skyvedøren inn til det nye vaskerommet :)


 Ønsker dere alle en riktig fin og fredfull adventstid 


Gode klemmer fra

Bente




5 kommentarer:

  1. Så nydelige lys, nesten for fine til å brenne på
    Og det skapet var superlekkert
    Ha en fin adventstid
    Jorunn

    SvarSlett
  2. Aldeles nydelig og skjønt Bente!Glansbilder er jo så fint,har noen idèer jeg har tenkt å få ut i liv før jul jeg også men det var de hersens fingrene da!Heldigvis noen dager igjen enda,men fysjom så fort det går!!!!! Og det går unna hos dere også skjønner jeg - nå gleder jeg meg til å se det ferdige resultatet etterhvert.Det er altså meget meget lovende så langt!!!
    TOveklem .)

    SvarSlett
  3. Så nydelig med englelys Bente og julebildene elsker jeg !

    Så koselig å se filmsnutten fra julemarkedet !
    Håper du er godt fornøyd ..
    Tenker på deg som har oppussing på gang nå i disse dager .. Ikke stress for mye da .
    Men jammen ser det ut til å bli superfint !!!
    Skapet du fant til badet er jo bare SÅ lekkert !!!

    Ha en fin - fin dag !
    Beste klemmen fra Anne

    SvarSlett
  4. Hei på deg!!! Så koselig at du blogger igjen!!!!
    Skapet til badet var utrolig lekkert!!! SUKK!!!
    Og adventslysene helt nydelige, og verset passet helt perfekt!!!
    Badet blir nok superfint!!!
    Deilig å komme i orden til jul!

    Ha en fin dag vennen min!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  5. Var så sikker på at jeg hadde vært innom deg og det har jeg, men kommentaren uteble visst :)
    Nydelige adventslys Bente :) Engler er jo bare skjønt.
    Blir spennende å se badet- er sikker på at det blir super lekkert.

    Ønsker deg fine dager

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥