lørdag 7. januar 2017

Count your Blessings

 Velkommen 2017 
Endelig over på heeeelt nytt år med bare blanke ark :)jippi 
Må vi fylle de med masse flotte opplevelser og masse gode minner 
La vi telle våre velsignelser, for selv et år med masse prøvelser for noen vil det alltid være noe å takke for :)
Jeg for min del skal skrive ned i en liten bok alt jeg hadde å være takknemlig for i 2016, dette har jeg lyst å fortsette med i årene 
som kommer, count my Blessings 







Gleder meg til et nytt blogg år sammen med dere :)

"snakkes"



Gode klemmer

Bente

5 kommentarer:

  1. Neimen sjå her du!!! Blogginnlegg og greier!Fant det akkurat ut da jeg var innom FBsiden din og skulle gratulere deg med dagen! Gratulerer deg nok en gang her også,kan ikke bli for mange gratulasjoner på ei flott dame vet du :) Og her har du flotte tanker...vi gjør noe lignende og har gjort det noen år og det er alltid en højdare når våre lapper med minner åpnes! Viktig å fokusere på det positive i hverdagen,man har alltid noe å være takknemlig for selv om det føles ræva av og til!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  2. Det var egentlig en god ide. Det gjelder bare å huske på å notere etterhvert.

    SvarSlett
  3. Koselig, en god ide <3
    Godt nyttår og takk for det gamle søta :)

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  4. Fine og sanne ord! Vi har mye å være takknemlig for:-) Takk for inspirasjonen til å starte på Instagram, nå er jeg igang med bloggen også:-) God klem fra Berit

    SvarSlett
  5. Hei Bente å tuuuuusen takk for kommentar hos meg!:) Ja, nå
    er det lenge siden..Ingen dum ide å skrive ned "ting å tang" som vi er
    takknemmelige for...en har ofte tendenser til å glemme det
    positive og huske det negative..
    Jeg er inne i en kreativ periode så har nesten ikke tid til å legge ut
    nye bilder på bloggen hihihi:))
    Ønsker deg en superflott kveld!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥