mandag 30. januar 2012

LEK MED KAMERA OG FARGER

VAKRE PRIMULA ♥

 FARGERIKT FELLESSKAP :)
FASINERT AV DE SMÅ VANNDRÅPENE


Jeg har ikke speilrefleks kamera enda. Men der er mange gode digital kamera som er veldig bra.
På dette kamera er makro innstillingen upåklagelig, syns jeg da ! Så gøy å se blomster og gjenstander på nært hold :) Jeg blir like facinert hver gang når jeg ser blomster på denne måten ♥
Har bare blitt mere og mere interessert i fotografering, har planer om å ta et foto kurs når jeg får meg speilrefleks kamera !
Da håper jeg dere får en god uke :)) Takk igjen for fantastiske kommentarer GLEDESMIL

Klem Bente

9 kommentarer:

  1. Nydelig! Så vakkert! Praktfulle bilder av priumulaen. Du har fått fram vanndråpene helt nydelig.

    SvarSlett
  2. Stilig. :) Jeg prøver og å bli flinkere, men nå er det en stund siden jeg har lekt meg.

    God mandagskveld.

    Klem

    SvarSlett
  3. For noen vakre bilder!!! Jeg ønsker meg macrolinse til kameraet mitt - er jo så gøy å kunne leke seg med kameraet, og ta slike bilder!!

    Nyt uken gode du!!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  4. Fantastiske bilder du har tatt..
    nydelig med vanndråpen..
    Fin uke fortsatt!
    klem Anne

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder med herlige farger :) Nå savner jeg våren bare enda mer hi hi hi

    Ønsker deg en flott tirsdag
    klem klem

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder! Det er så gøy å finne ut nye ting med kamera, og redigering! Har myyyye å lære!!Fin kveld til deg:) Klem

    SvarSlett
  7. Så nydelige bilder. Du har nok et ganske bra digitalkamera. :)
    Jeg har speilrefleks og det er veldig moro. Et fotokurs kunne jeg også tenke meg.
    Ellen :)

    SvarSlett
  8. Wow! For noen nyydelige bilder! Kjempebra kamera du har:) Go klem Ellen.

    SvarSlett
  9. herlige blomster og bilder:-)

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥