mandag 23. januar 2012

VÅRLIG INSPIRASJON OG GAMMELT INTERIØR BLAD


Her kastes ikke flotte interiør blader :)) Elsker å ta de frem og finne inspirasjon for årstiden :) Dette er VAKRE HJEM 2009, like aktuelt da som no :)


Dette syns jeg var aldeles nydelig


Sarte vårblomster, rustikk bakgrunn, hønsenetting, zink LOVE LOVE Har vært artig å prøvd å lage et lokk av hønsenetting, bruke som mal glasslokket til kakefatet mitt :) Sikkert ikke så vanskelig !


Ute er det kaldt og isete på vegene, men med lengre og lysere dager blir lengselen til vår sterkere ♥ April/Mai er mine favoritt måneder. HVA ER DIN FAVORITT MÅNED ??

 Klem og ønske til alle om en flott uke

 Bente

13 kommentarer:

  1. Jeg samler også på bladene mine, og kan ta de fram gang på gang:) Alltid like koselig! Nydelige bilder- kjenner jeg gleder meg veldig til vår! Enig med deg om at april/mai er veldig bra, og nå gleder jeg meg til ekstra tidlig vår her på vestlandet! Klem til deg!

    SvarSlett
  2. Superkoselig innlegg!!
    Elsker våren (min favoritt er nok april/mai), og dette var flotte bilder som helt klart får frem vårfornemmelsene:)
    Til tross for at det er -12-13 grader ute her:))
    Kaster heller ikke slike blader, de er flotte å ta frem og finne innspirasjon og nye ideer i.
    Hønsenetting er et herlig matriale, og formes lett, så dette får du helt klart til.
    Har selv lagd flere ting av slik netting, gøy er det også:))
    Selv om det er en stund til våren tar over her, er dette ei fin tid til å planlegg og sette ideer ut i livet. Og drømme litt også:))
    Lykke til med hønsenettingen, og en flott kveld til deg!

    SvarSlett
  3. Så fine bilder! Ja, gamle blader kan gi inspirasjon om og om igjen:-)
    Min favoritt måned er juni tror jeg. Da har jeg bursdag, syrinen blomstrer og hagesesongen er godt igang:-)

    SvarSlett
  4. Kjære Bente. Gurimalla så vakkert med stemor i gammelt avispapir! Jeg klarer ikke å velge meg en favoritt måned Er veldig glad i vår og sommer:) Jeg er ikke noe vintermenneske, det er helt sikkert. Go klem Ellen.

    SvarSlett
  5. Hei og tusen takk for hyggelig melding på bloggen min!!
    Her var det sannelig mange fine innlegg, legger meg til som følger og gleder meg til å se mere her senere!
    PS. Synes alle måneder og årstider har sin sjarm, men ender nok opp med at min fødselsmåned April og hagesesongstart blir min favoritt.
    KLÆMM!!

    SvarSlett
  6. Mmmmm, ja dette traff meg også i hjertet så det holdt!
    Helt enig, det der var skikkelig lekkert.
    Jeg leser også å gamle interiørblader som om de er ny, hihi.

    TAKK for inspirasjonen og klem fra meg!

    SvarSlett
  7. April er favorittmåneden. Da kommer våren etter en lang vinter. Bildene dine ga meg skikkelig vårfølelse. Fant også tips av deg på et annet innlegg lengre ned her om kjøp av lerretpapir til å printe ut bilder. Det må jeg få tak i.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  8. Dette ga virkelig vårfornemmelse!
    SÅ vakkert..
    Jeg samler også på gamle blader og koser meg med å ta de fram.
    Hvilken mnd..hm..det må nok bli mai ..og juni..og juli/august..
    fortsatt fin uke til deg 1
    klem Anne

    SvarSlett
  9. Heia på deg!
    Ja, denne reportasjen husker jeg godt - synes den er kjempefin, og herlig inspirasjon i en kald januardag :) Hønsenetting bare elsker jeg, og det er et materiale som er veldig takknemlig å jobbe med, så det er bare å sette igang :)

    Ha en flotters dag!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  10. Heisann!

    Kjekt med gamle blader ognydelige bilder hentet
    fra bladet.

    Ha en fin kveld og takk for hyggelig hilsen

    Klem til deg

    SvarSlett
  11. Hei og god morgen!
    Ingen dum idè, tror jeg må rote fram mine interiørbladet fra loftet :) Ha en nydelig torsdag!

    SvarSlett
  12. Heia Bente, takk for koselig kommentar hos meg :)
    Jeg tar også vare på de gamle interiørbladene, bruker de både i interiøret og leser i dem, er jo ikke så mye som har forandret seg i denne stilen :)

    Ønsker eg ei fin helg
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  13. herlig gledelig inspirerende vakkert...

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥