tirsdag 17. januar 2012

TIPS : HVORDAN LAGE LERRETS BILDE SELV

Lerrets bilde er dyrt og for de som elsker å ta bilde er det kjekt å ha muligheten å kunne lage selv:)) Få de i opp på veggen eller som en flott gave ! Du får bestilt lerrets papir på "inkclub" ! Så sett i gang :))


Her har jeg bare tatt det i en ramme jeg hadde liggende.(litt for liten :// Ellers er det fint å stifte arket opp på en billig lerrets ramme, da blir det små bilder siden arket er A4 størrelse ! Med vanlig blekk skriver er ikke bilde helt vannfast heller. Så du bør sikkert spraye over med matt lakk. Spør på hobby butikk !

 Håper du kan ha glede av tipset mitt :)) )

Have a nice day ♥

 Bente

7 kommentarer:

  1. Kjempetips Bente, det skal jeg jammen huske på.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Det var jo et godt tips. Så nydelig det lavendelbildet er. Jeg bestilte et lerretsbilde i julegave til noen. De blir jo så fine.

    SvarSlett
  3. Hei Bente!
    Dette ser spennende ut!
    Og resultatet hos deg er jo supert,kanskje jeg skulle prøve?
    Alltid morro å teste ut nye ting:))
    Fint du sa fra om om bloggrollen, har fått fikset det nå:)
    Riktig god kveld til deg!

    SvarSlett
  4. Da har jeg logget på firefox, og nå får jeg lagt igjen hilsener til dere - jiiippiiiii :)

    Kjempeflott med lerretsbilder - det kan jeg tenke meg å få laget jeg også!

    Ha en finfin kveld!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  5. Hei! Takk for fint tips!

    Så koselig at du ville følge bloggen min! Da oppdaget jeg jo din også:o) Her var det mye spennende og inspirerende stoff, så jeg legger meg med glede som følger:o)

    Kommer snart innom igjen:o)
    Heleneklem

    SvarSlett
  6. Så fin struktur i papiret:-) Nå har jeg lagt meg til som følger (trodde virkelig jeg var det for lenge siden) og lagt til bloggrollen min, så håper jeg det blir lettere å legge igjen kommentarer hos deg.. Sliter med dette hos flere blogger.
    Ha en fiiiin dag Bente! Klem fra Berit

    SvarSlett
  7. fint bilde, takk for tipset :)))

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥