søndag 4. desember 2011

JULE VINDUET


Mammas nydelige mugge ♥ Det var ikke få ganger vi fikk deilig varm kakao fra denne :))
Julen for meg er en blanding av GLEDE og sorg ! Savner mammaen og pappaen min ♥ Pappa døde rett før jul for 12 år siden. Mamma for over 3 år siden! Men jeg bestemte meg tidlig at julen skulle forbli en koselig høytid og det viktigste er det flotte budskapet.
Derfor er det først og fremst en gledens tid som jeg ser fram til ♥
Har masse gode minner fra julene med mamma og pappa ♥


Jule vinduet :)


Nok er jule lys :))
Har hatt hendene fulle siste ukene, masse oppdrag ! Det siste er levering til en velvære salong som skulle ha lys med vakre damer på :) Så kjekt for all responsen jeg har fått på lysene :))
Og ikke minst koselige kommentarer på det siste innlegget, dere er sååå søte ♥

Ha en god uke alle sammen :))

Jule klemmer fra meg ♥

4 kommentarer:

  1. Jeg bare elsker de flotte lysene dine! Skulle gjerne prøvt å lage selv, men innser at jeg ikke rekker degt før jul.. ;)

    Ja, savnet kommer nok ekstra ekstra godt frem ved høgtider, og da er det godt å ha de gode minnene å se tilbake på!

    Ha en fin uke!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. Så trist å høre at dine foreldre er døde. Kan godt forstå at savnet må være stort nå når julen nærmer seg. Da er det godt du har gode minner fra dine foreldres tidligere juler:) Og den muggen fra din mor var bare så nydelig! Lysene dine er bare utrolig vakre! Kjempedyktig er du:)) Ønsker deg en god uke. Klem ellen.

    SvarSlett
  3. Så nydelig mugge! Godt med sånne fine minner fra de man savner. Lysene dine er kjempeflotte:) En god klem til deg fra meg!

    SvarSlett
  4. Nydelig fin mugge ....en minnerik og en mugge som har historie....
    Lysene dine er også fantastisk fine

    Fin uke til deg
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥