tirsdag 20. desember 2011

JULEKORT FOR JULEN 2011


Her er årets bilde til julekortet vi har sendt ut til venner og familie :)) Litt utydelig, men hva gjør vel det når man kan lage det selv :))  Igår fikk søskene laget sandkaker sammen, dette er en tradisjon som de har hatt siden mormor levde Skikkelig stas at store søster er hjemme også :)) Idag er det pynting av jule treet :)) Jeg skal steke krumkaker ! Stor koser meg å se på alle de flotte innleggene rundt om kring :)) Blir sååå inspirert! Tusen takk til dere alle ♥ 

 Klem Bente

4 kommentarer:

  1. Så koselig julekort med fine unger og engler om en annen.

    Nå nærmer den seg jammen styggelig denne julen.

    Stor juleklem fra meg

    SvarSlett
  2. Nydelig julekort av flotte barn!!
    Jeg ble forresten sååå glad av den koselige kommentaren jeg fikk av deg!!:)

    SvarSlett
  3. Kjempefint julekort av barna dine.:):)
    Kos deg masse i førjulsdagene og julen!
    Juleklem med ønske om en god jul fra meg. :)

    SvarSlett
  4. God Jul Bente m. fam.
    E kommer å henta lyset i romjula. Eller en dag det passer!!
    Klem Kristin

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥