torsdag 11. desember 2014

Julestemning i en glasskrukke

Instagram er en plass jeg får masse inspirasjon og tips :)
Jeg hadde stående denne tomme lys lykten og måtte jo prøve det jeg hadde sett :)
Så i går da jeg var på bytur kjøpte jeg denne søte figuren og juletreet.
Litt havsalt i bunnen så ble det et lite nydelig blikkfang.
T- lys holderen ligner på en flott lysstolpe er dere ikke enig?


Denne ideén fikk jeg fra Kari, titt inn HER på hennes flotte galleri og hun fikk sin 
idé fra noen andre på instagram igjen :) Tusen takk Kari 



Julejenta var så detaljert og søt, dette hadde de på Nille, masse flott en kan finne der :)
Jeg var innom mange forskjellige butikker men bare Nille hadde slike søte figurer.

De små konglene har gutten min plukket med seg hjem fra skoleveien ♥  


Min lille juleland 



Jule klem

Bente

6 kommentarer:

  1. Åååå den ble superskjønn Bente og tusen takk for at du linket til meg.

    Adventsklem fra meg

    SvarSlett
  2. Gode Bente!! En uendelighet siden jeg har vært innom bloggen din, men nå er jeg her, med en aldri så liten klem...og for å sitte her og kikke litt gjennom en hel del ting jeg har gått glipp av. Ny header og mye nytt her på bloggen din, så fin som den er :) Nydelig juleglass du har her, liker alt som gir stemningen ;)Jeg skal prøve litt mer på plass i bloggeland igjen, har gjenåpnet bloggen min, men kjenner jeg trenger tid på å bli like "ivrig" som før ;) håper du har det bra? hørte ikke fra deg etter sist mail, men tipper du er i travel-land du også nå (?)...Gode klemmer til deg ;)

    SvarSlett
  3. Ååå, du er så kreativ, får til så mykje koseleg .

    Førjulsklem

    SvarSlett
  4. Så koselig dette var.
    Og det oser jul av den :)
    Jeg skal jammen i meg lage meg en slik dekorasjon.

    SvarSlett
  5. Den var kjempesøt, Bente. Utrolig mye fint man kan lage selv.

    Klem

    SvarSlett
  6. Hei på deg!!!
    Det var en kjempegod ide`!!! Og den julejenta var veldig fin!!!!
    Nille er ikke det det en gang var!!!!

    Kos deg i desemberdagene!

    Stor varm desemberklem fra Anne-Marit

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥